Ofizina de Lengua Aragonesa (Oficina de Lengua Aragonesa)

QUÉ YE?

Ye un servizio que ha metiu en marcha o Conzello de Zaragoza ta empentar a presenzia de l'aragonés en a vida publica y sozial zaragozana, o fomento de o suyo cautivo, refirmar a suya amostranza y favoreixer o uso y emplego de a luenga en cualsequier relazión entre a ziudadanía u as instituzions.

QUÉ FA?

Entre as suyas fins está la colaborazión con as entidaz y asoziazions que fayenan en a ziudat por l'aragonés, espardir a reconoixedura de l'aragonés como un patrimonio istorico propio de Zaragoza, asegurar que cualsequier zaragozano u zaragozana pueda conoixer l'aragonés atendendo a demanda ziudadana, asesorar a toda entidat (publica u privada) que deseye informar-se u interersar-se por l'aragonés.

As arias d'intervenzión, estarán:

  • A socializazión de a lengua.
  • A promozión y estudio.
  • O uso y fomento.
  • O refirme de l'amostranza.

TA QUÍ?

A ofizina ye ubierta a la ziudadanía en cheneral, entidaz publicas u privadas, interpresas y asoziazions de comerzians.

Menzión espezial a lo teixiu asoziativo de Zaragoza que treballa y empenta o conoiximiento de a luenga y cultura aragonesa.

¿QUÉ ES?

Es un servicio que ha puesto en marcha el Ayuntamiento de Zaragoza para promover la presencia del aragonés en la vida pública y social zaragozana, el fomento de su cultivo, apoyar su enseñanza y favorecer el uso y empleo de la lengua en cualquier relación entre la ciudadanía o las instituciones.

¿QUÉ HACE?

Entre sus fines se encuentra la colaboración con las entidades y asociaciones que trabajan en la ciudad por el aragonés, difundir el reconocimiento del aragonés como un patrimonio histórico propio de Zaragoza, asegurar que todo zaragozano o zaragozana pueda conocer el aragonés atendiendo la demanda ciudadana, asesora a toda entidad (pública o privada) que desee informarse o interesarse por el aragonés.

Las áreas de intervención, serán:

  • La socialización de la lengua.
  • La promoción y estudio.
  • El uso y fomento
  • El apoyo a la enseñanza

¿PARA QUIÉN?

La oficina está abierta a la ciuadadanía en general, entidades públicas o privadas, empresas y asociaciones de comerciantes.

Mención especial al tejido asociativo de Zaragoza que trabaja y promueve el conocimiento de la lengua y cultura aragonesa.

Comentarios

Nuevo comentario